Wrap z łososiem i warzywami

Wrap, czyli kanapka wykonana z tortilli z bogatym wnętrzem. Dzięki temu, że podczas zwijania kanapki użyłam foli spożywczej do jej środka mogła włożyć nadzienia, aż po sam brzeg.

Składniki:

tortilla pszenna

sos:

łyżka majonezu
łyżeczka maku niebieskiego
łyżeczka uprażonych migdałów w płatkach
łyżeczka uprażonych ziaren słonecznika
łyżeczka suszonej żurawiny

nadzienie:

100 g wędzonego łososia
sok z cytryny do skropienia ryby
mały pomidor
kilka plasterków czerwonej cebuli
1/4 avocado
ogórek gruntowy
1/2 papryki ramiro
4 jajka przepiórcze ugotowane na twardo
zielenina: szczypiorek, natka pietruszki, koperek
3 liście sałaty masłowej

Wykonanie:

Tortillę układamy na kawałku foli spożywczej.  
Tortillę równomiernie smarujemy majonezem, a następnie posypujemy makiem, słonecznikiem, migdałami i żurawiną.

Na tortilli układamy sałatę, tak by wystawała za tortillę
Na środku tortilli układamy plastry łososia, skrapiamy cytryną i posypujemy posiekaną zieleniną.
Następnie układamy pokrojone warzywa, avocado i jajka.
Liście sałaty zawijamy do środka. Następnie ostrożnie unosimy brzegi tortilli by ją zawinąć. Tortillę szczelnie owijamy folią spożywczą.

 
 
 
 
 
 
 Ja dodatkowo owinęłam papierem kanapkowym i przewiązałam sznureczkiem. Podałam z plasterkami cytryny. Takie wrapy to pomysł na zdrowy posiłek w domu, ale również, w pracy szkole czy podczas pikniku.





Komentarze

Popularne posty