Kolorowe jajka przepiórcze z łososiem i szynką


Tak podane jajka cieszą zarówno oczy jak i podniebienie. Jajka barwiłam naturalnie używając liści czerwonej kapusty. Połówki jajek ułożyłam na młodych listkach rukoli. Na jajeczkach za pomocą ozdobnej tylki wycisnęłam majonezowe rozetki oraz ułożyłam po kawałku łososia lub wędzonej szynki. Wykończyłam układając po gałązce koperku lub listku rukoli.

Składniki:

18 ugotowanych na twardo jajek przepiórczych zabarwionych na kolorowo
50 g łososia wędzonego z Alaski
50 g szynki wędzonej
łyżka majonezu
koperek
młode listki rukoli

Wykonanie:

Połówki jajek układamy na rukoli. Za pomocą tylki z końcówką mała gwiazdka na każdej połówce wyciskamy rozetkę. Układamy po ruloniku z łososia lub szynki. Ozdabiamy gałązką koperku lub listkiem rukoli. Tak przygotowane jajeczka są idealne na każdą okazję.

Komentarze

Popularne posty